FAQ

Nejčastější dotazy

Nejlepší vína

Jaká je dodací lhůta objednaného zboží?

Přijaté objednávky budou expedovány následující pracovní den. V případě označení zboží “není skladem” Vás budeme  po objednávce zboží informovat o dodací lhůtě, která bude přibližně 1 týden.

Jak mi bude zboží doručeno?

Zboží Vám bude doručeno v závislosti na způsoby dopravy, který jste si vybrali. Pokud jste z Ostravy a nakoupíte nad stanovenou částku, můžete si zvolit dopravu Ostrava – zdarma a zboží Vám po domluvě doručíme na zvolenou adresu.

Uloženka a DPD ParcelShop umožňuje vyzvednutí balíčku na pobočkách Uloženka, Uloženka Partner a DPD ParcelShop. Podívejte se v Pokladně na seznam poboček a vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje.

Česká pošta doručí objednávku jako Balík do ruky nebo Balík na poštu.

Mohu si zboží vyzvednou osobně v Ostravě?

NaVínko.cz je internetový obchod. Objednávky zasíláme nebo rozvážíme domů, do práce, na firmu apod. V případě větších objednávek je možné
po individuální domluvě objednávku vyzvednout ve skladu v Ostravě.

Kde mohu víno ochutnat?

NaVínko se pravidelně účastní regionálních trhů, jarmarků, poutí apod. Najdete nás na akcích v Ostravě, Frýdku-Místku, Třinci, Štramberku apod. Sledujte program akcí na facebooku Navínko.

Jak použít slevový kupón?

Pokud jste obdrželi slevový kupón, který má aktuální platnost, zadejte tento kód v Košíku a potvrďte volbou Použít kupón. Na jeden nákup je možné využít 1 slevový kupón.

Mohu si objednat pouze 1 láhev?

Ano, minimální objednávka zboží není limitována.

Mohu si objednat vína do zahraničí?

Kupní smlouva definovaná v Obchodních podmínkách je omezena na prodej zboží v rámci ČR. V případě zájmu o prodej zboží do zahraničí nám napiště na objednavky@navinko.cz a domluvíme se individuálně.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

V tom případě nám napište na objednavky@navinko.cz, rádi Vám odpovíme.